Konferencja inaugurująca otwarcie pracowni SYMTUR


 

30 września br. w auli Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie odbyła się konferencja inaugurująca projekt pn. „Symulacyjne przedsiębiorstwo turystyczne jako innowacyjna metoda praktycznego kształcenia na nowej specjalności Ekonomika turystyki i hotelarstwa z językiem angielskim”. 

Tego dnia JM Rektor prof. dr hab. Stanisław Komornicki oraz Dyrektor Instytutu Administracyjno-Ekonomicznego dr Anna Gądek, doc. PWSZ uroczyście otworzyli pracownię Symulacyjnego przedsiębiorstwa turystycznego SYMTUR. Pracownia została uruchomiona w związku z realizacją projektu, a jej otwarcie było częścią Konferencji inaugurującej tenże projekt realizowany od lutego bieżącego roku w Instytucie Administracyjno-Ekonomicznym.

Kluczowym celem projektu jest uruchomienie specjalności Ekonomika turystyki i hotelarstwa z j. angielskim i zastosowanie symulacji jako metody, która wzmocni kształcenie praktyczne studentów, a dodatkowy j. angielski podniesie kompetencje językowe i zwiększy konkurencyjność na rynku pracy

Wsparcie finansowe projektu wynosi 920 000 zł i pochodzi z grantów norweskich oraz funduszy EOG.

Członkowie SKN MANAGER czynnie włączyli się w organizację tego wydarzenia. Zajmowali się oni m.in. projektowaniem, plakatów, planu konferencji oraz zaproszeń następnie roznoszeniem ich dla zaproszonych gości z terenu miasta Tarnowa bądź adresowaniem w przypadku, gdy były wysyłane drogą pocztową. Ponadto zajmowali się rozwieszaniem plakatów dotyczących konferencji na terenie uczelni, tworzeniem i drukowaniem list obecności dla zaproszonych gości oraz dla studentów. Oprócz tego zajmowali się przygotowaniem odpowiednich identyfikatorów dla osób włączających się w organizację konferencji oraz tworzeniem tabliczek z nazwami działów do nowo otwartej sali.  Dodatkowo zajęli się uaktualniałam tablicy informacyjnej dotyczącej projektu wzbogacając ją o materiały dotyczące konferencji.Podczas samej konferencji studenci byli  odpowiedzialni m.in. za prowadzenie punktu informacyjnego i zbieranie podpisów od gości.